|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (20.02.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (22.01.2018)
BAUM, D. Definitive Guide to LEGO MINDSTORMS. 2nd Edition. Berkeley : Apress, 2002. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (20.02.2018)
Vymezení edukační robotiky Základní pojmy a obecné principy robotechniky Možnosti programování robotických systémů (např. BeeBot, Ozobot, Lego WeDo, Lego Mindtorms NXT/EV3) Projektové možnosti edukační robotiky ve vzdělávacím procesu v MŠ, ZŠ a SŠ Možnosti rozšiřujících a doplňkových systémů/sad pro robotechniku (např. laboratorní experimenty) Alternativní možnosti programování robotických systémů (např. Scratch; komunitní jazyky - Java, C) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jakub Lapeš (20.02.2018)
Požadavky na projekt a další informace:
- Práce bude mít podobu komplexního praktického projektu z oblasti edukační robotiky zahrnujícího etapy plánování (návrhu), přípravy, stavby a programování robota a současně též prezentaci celého projektu ostatním účastníkům kurzu. - Podmínkou udělení KZ je rovněž zhotovení elektronické dokumentace k projektu (v Moodle kurzu bude k dispozici vzorový standardizovaný dokument obsahující vyžadované položky dokumentace projektu). Povinnou část dokumentace projektu je případně možné a žádoucí rozšířit o další doprovodné materiály (např. prezentace, fotografie, video, elektronické výukové objekty pro IWB apod.). - Pro projekt lze využít robotické sady Mindstorms NXT/EV3, Lego WeDo nebo Lego RoboLab, ev. s variantní nadstavbou v podobě sady Lego eLab. - Jediným tematickým omezením projektu je jeho využitelnost při výuce na ZŠ nebo SŠ s primárním zacílením do oblasti ICT nebo přírodovědných předmětů. Vítaný je multidisciplinární přesah.
- Pro získání zápočtu je stanoven 1 termín a vymezen 1 pokus (nedohodne-li se vyučující prokazatelně v konkrétním případě se studujícím jinak).
|