|
|
|
||
V rámci praxe studenti absolvují 2 týdny aktivní výuky Hv na ZŠ. Po vstupních hodinách náslechu konají vlastní pedagogické výstupy ve třídě. Vzhledem k omezené časové dotaci hodin HV na školách mohou posluchači některé výstupy absolvovat ve dvojici. Podmínkou je odučit v průběhu praxe minimálně 12 hodin HV+ 6 hodin náslechu. Těžištěm je výuka v hodinách HV na 2. stupni ZŠ. Je žádoucí, aby si praktikující ověřili též způsob výuky v hodinách HV na nižším stupni ZŠ. Po dobu praxe se student plně zapojí do dění školy, např. se účastní odpoledních aktivit (pěvecký sbor, instrumentální kroužek atp.) či kulturních akcí pořádaných školou. V průběhu si vede pedagogický deník, který předloží spolu s přípravami na hodinu oborovému didaktikovi po skončení souvislé praxe. Písemně zpracuje a oborovému didaktikovi předá reflexi své praxe. Kvalita výstupů studenta při praxi (hodnocení zavádějícím učitelem i fakultním učitelem z kat. HV kontrolujícím praxi) bude zohledněna ve známce při zkoušce z oborové didaktiky HV. Poslední úprava: TICHAA/PEDF.CUNI.CZ (18.03.2013)
|
|
||
Příprava na profesní pedagogickou praxi z HV, ověření si úrovně odborné, metodické a lidské připravenosti pro učitelské povolání. Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|
|
||
Absolvování praxe v plném rozsahu, předložení pedagogického deníku a písemně zpracované reflexe. U mimopražských + videozáznam z hodiny. Poslední úprava: TICHAA/PEDF.CUNI.CZ (18.03.2013)
|
|
||
V rámci praxe studenti absolvují 2 týdny aktivní výuky Hv na ZŠ. Školu vybírá z nabídky fakultou doporučených škol, případně po konzultaci s oborovým didaktikem si volí školu alterntivní. Po vstupních hodinách náslechu konají vlastní pedagogické výstupy ve třídě. Vzhledem k omezené časové dotaci hodin HV na školách mohou posluchači některé výstupy absolvovat ve dvojici. Podmínkou je odučit v průběhu praxe minimálně 12 hodin HV. Těžištěm je výuka v hodinách HV na 2. stupni ZŠ. Je žádoucí, aby si praktikující ověřili též způsob výuky v hodinách HV na nižším stupni ZŠ. Po dobu praxe se student plně zapojí do dění školy, např. se účastní odpoledních aktivit (pěvecký sbor, instrumentální kroužek atp.) či kulturních akcí pořádaných školou. V průběhu si vede pedagogický deník, který spolu s přípravami na hodinu předloží oborovému didaktikovi po skončení souvislé praxe. Písemně zpracuje a oborovému didaktikovi předá reflexi své praxe. Na seminář Didaktika II si připraví svou nejúspěšnější a též problematickou hodinu (pokud taková byla) a provede její znalýzu. Praxe probíhající mimo Prahu, kdy kontrola oborovým didaktikem nebyla z oraganizačních důvodů reálná, musí být doložena videozáznamem, který posluchač předá oborovému didaktikovi v první hodině didaktiky následující po ukončení praxe. Poslední úprava: TICHAA/PEDF.CUNI.CZ (18.03.2013)
|
|
||
Splnění podmínek k ukončení předmětu Didaktika HV na ZŠ I a aktivní účast včetně pedagogického výstupu v předmětu Didaktika HV na ZŠ II.
Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2010)
|