|
|
|
||
Teoretická východiska a praktické ukázky rozvíjení čtenářské gramotnosti u žáků nejen v rámci předmětu český jazyk a literatura. Práce s konkrétními texty, tvorba pracovních listů.
Poslední úprava: Šmejkalová Martina, prof. PhDr., Ph.D. (13.01.2017)
|
|
||
Ukončení: zápočet Předmět se v LS 2018 nerozvrhuje (grupík), zapsaní studenti budou o formě výuky instruováni mailem. EDIT.: Po prvním setkání a zjištění časových možností zapsaných studentů určen jako termín povinné účasti (udělení zápočtu) 11. 5. 2018, 14:00 hod. Poslední úprava: Šmejkalová Martina, prof. PhDr., Ph.D. (02.03.2018)
|
|
||
Hájková, E.: Komunikační činnosti a jejich cíle. Praha 2008. Palenčárová,J. - Šebesta, K.: Aktivní naslouchání při vyučování. Praha 2006 Pišlová,S.: Pojďme se učit. Praha 2011 www.rvp.cz Poslední úprava: Šmejkalová Martina, prof. PhDr., Ph.D. (13.01.2017)
|
|
||
Čtení s porozuměním a čtenářská gramotnost jako klíčové kompetence při vyučování českého jazyka. Tvorba vlastních výukových materiálů, práce s textem, budování průběžného portfolia učitele.
Poslední úprava: Šmejkalová Martina, prof. PhDr., Ph.D. (21.02.2018)
|