|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (14.03.2017)
|
|
||
Poslední úprava: CHALUPSK/PEDF.CUNI.CZ (20.01.2015)
Základní: Vybrané kapitoly z:
Doporučená:
Vybrané časopisecké studie. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (14.03.2017)
Introduction; Teaching language skills:
Sylabus pro LS 2017: Úvod Receptivní řečové dovednosti: poslech a čtení Produktivní řečové dovednosti: mluvení a psaní Praxe a na ní zadané úkoly Reflexe praxe, swop-shop vlastních aktivit zaměřených na jednotlivé řečové dovednosti včetně pilotáže, kritéria hodnocení řečových dovedností, sumarizace výstupů z pozorování zaměřeného na řečové dovednosti Závěr, needs analysis, diskuse videozáznamů atd. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (14.03.2017)
Požadavky na studenta
• Aktivní účast na seminářích (80%) - diskuse vybraných tematických celků + vlastních pozorovacích archů + aktivit vlastní tvorby - příp. "MT lesson plans" • 4 aktivity vlastní tvorby (zaměřené na 4 řečové dovednosti a založené na teoretickém poznání dané oblasti) včetně pilotáže v rámci praxe • 4 pozorovací archy (zaměřené na 4 řečové dovednosti a založené na teoretickém poznání dané oblasti) včetně pilotáže v rámci praxe • Formát: Závěrečný test
Požadavky na studenta pro LS 2017: • Aktivní účast na seminářích – návštěva všech zbylých 5ti seminářů + příprava na ně - diskuse vybraných tematických celků + příp. videonahrávek výuky • 4 aktivity vlastní tvorby (zaměřené na 4 řečové dovednosti a založené na teoretickém poznání dané oblasti) včetně pilotáže v rámci praxe • 1 pozorovací archy (zaměřený na vybranou řečovou dovednost a založený na teoretickém poznání dané oblasti) včetně pilotáže a sběru dat v rámci praxe • Kritéria hodnocení písemného a mluveného projevu – hledat inspiraci v rámci praxe • Formát: Závěrečný test |