Tvorba studentského portfolia - OKVP15625
|
|
|
||
Hlavním obsahem kurzu je vyjasňování obsahu a smyslu závěrečného pedagogického portfolia a rozvoj
dovedností potřebných pro tvorbu a obhajobu závěrečného pedagogického portfolia.
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2011)
|
|
||
Cílem je rozvoj sebereflektivní kompetence a tvorba závěrečného pedagogického portfolia ke státní zkoušce z pedagogiky. Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2011)
|
|
||
SPILKOVÁ, V. a kol.: Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno : Paido 2004 KOŠŤÁLOVÁ, H., MIKOVÁ, Š., STANG, J. Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2008 Portfolio v profesní přípravě učitele (Ed. M. Píšová). Pardubice: UP 2007 Poslední úprava: TOMKOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.02.2012)
|
|
||
semináře Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2011)
|
|
||
Úkoly do seminářů, zvl.vypracování dílčích reflexí a sebereflexí Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2011)
|
|
||
Pedagogické portfolio jako nástroj vzdělávání a podklad k hodnocení
Profil absolventa studia učitelství
Profesní životopis
Třídění a reflektování vybraných prací
Obhajoba pedagogického portfolia
Práce učitele s učitelským portfoliem Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.12.2011)
|