Poslední úprava: PhDr. Josef Procházka, Ph.D. (18.01.2018)
Náplní kurzu je, kromě určité teoretické části, hlavně seznámení s dostupnými autorskými prostředky pro tvorbu výukových materiálů, které nevyžadují žádnou zvláštní znalost programování. Účastníci navážou na své dřívější zkušenosti a budou pomocí vhodných nástrojů bez nutnosti příliš velkého množství dalších specializovaných znalostí vytvářet výukové moduly s výstupem do prostředí WWW nebo jako samostatný počítačový program. Pomocí autorského prostředku, který jim bude nejvíce vyhovovat, vypracují jednoduchou prakticky použitelnou aplikaci jako semestrální práci.
- Zásady tvorby výukových aplikací, úvod do algoritmizace, multimediální systémy, možnosti tvorby multimediálních aplikací, autorské prostředky
- Základy teorie analogového a digitálního zpracování zvuku a obrazu, programy pro zpracování zvuku a obrazu, zpracování obrazu a zvuku na počítači
- Macromedia Flash, prostředí a ovládání programu, vektorová grafika a import bitmap, animace, symboly, základy ActionScriptu, export flashanimací do HTML
- WWW autorské nástroje a systémy, volně dostupné autorské nástroje na podporu výuky, porovnání a vlastnosti komerčních VLE systémů pro distanční vzdělávání
- Tvorba projektu, námět, realizace, testování
Poslední úprava: PhDr. Josef Procházka, Ph.D. (18.01.2018)
Content of the subject lies, apart from a theoretical part, mainly in familiarization with the available instruments to create teaching materials that do not require any special knowledge of programming. Students will exploit its previous experiences and using appropriate tools, without need of too much specialized expertise, will create educational modules with output to the web or as a separate computer program. With system, that they will best meet, they will develop a simple application as semester work. |