|
|
|
||
Student se seznámí s metodami, kterých se užívá při výuce dramatické výchovy. Kurz orientuje studenty v základních organizačních a didaktických dovednostech DV přes praktické aktivity.
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|
|
||
základy didaktických dovedností DV Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|
|
||
BLÁHOVÁ, K. Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA, 1996. BUDÍNSKÁ, H. Hry pro šest smyslů. Praha: ARTAMA, 2004 - 6., upr. vyd. DISMAN, M. Receptář dramatické výchovy. Praha: SPN, 1976 a další vydání MACHKOVÁ, E. Úvod do studia dramatické výchovy. Praha: ARTAMA-STD, 1998. MLEJNEK, J. Dětská tvořivá hra. Praha: ARTAMA-STD, 1997. ULRYCHOVÁ, I., GREGOROVÁ,V., ŠVEJDOVÁ, H. Hrajeme si s pohádkami. Praha: Portál, 2000. VALENTA, J., Metody a techniky dramatické výchovy, Strom, Praha 1997 WAY, B., Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací. Praha: ISV nakladatelství, 1996. Časopis Tvořivá dramatika, vydává ARTAMA ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU a STD, Praha KOŤÁTKOVÁ, S., PROVAZNÍK, J., BLÁHOVÁ, K. a kol. Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha: Karolinum, 1998. MLEJNEK, J. Dětská tvořivá hra. Praha: ARTAMA-STD, 1997. MORGANOVÁ, N., SAXTONOVÁ, J.Vyučování dramatu. Hlava plná nápadů. Praha: STD, 2001. PALARČÍKOVÁ, A. Tygr v oku aneb O tvorbě inscenace s dětmi a mládeží. Praha: STD-SADAS, 2001. SLAVÍK, M. Cesta k divadelnímu tvaru s dětským kolektivem. Praha: ARTAMA, 1996. Časopis Tvořivá dramatika, vydává ARTAMA ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU a STD, Praha Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (11.12.2009)
|
|
||
účast na výuce, projekt: OSV formou DV včetně reflexe, kromě řádného termínu jsou možné dva opravné. Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
? Obsah předmětu je tvořen převážně praktickou činností, doprovázenou teoretickým výkladem či reflexí studentů
metody, hra-život jako, pravidla, reflexe vedení, role učitel DV Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|