|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (29.08.2019)
KOHOUTEK, R., ŘEHULKA, E. Stresory učitelů základních a středních škol v České republice (zejména stresory způsobené učitelům žáky). Škola a zdraví. 2001, 21, 105-117. LAZARUS, R. S. Coping theory and research: past, present, and future. Psychosomatic Medicine. 1993, 55, 234–247. MAREK, T., SCHAUFELI, W. B., & MASLACH, C. Professional burnout: Recent developments in theory and research. Routledge, 2017. SMETÁČKOVÁ, I. et al. Syndrom vyhoření a jeho souvislosti u vyučujících na českých základních škol. Českolovenská psychologie. 2019, 4, 386-401. STOCK, C. Syndrom vyhoření a jak jej zvládnout. Praha: Grada Publishing a. s., 2010. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
Zápočet bude studujícím udělen na základě docházky (tolerována je jedna absence), kvality splněných úkolů (úkoly musí být odevzdány v Moodlu) a aktivity na seminářích. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.08.2019)
Kurz Moodle - https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7817 Kurz je strukturován podle tematických bloků (viz sylabus). Ke každému bloku je k dispozici základní povinná, doporučená literatura, aplikační úkoly, eventuálně i nahrávky přednášek. Studující se připravují na jednotlivá setkání prostřednictvím instrukcí a materiálů v Moodlu. V jeho prostředí rovněž odevzdávají písemné úkoly a poskytují zpětné vazby ostatním. |