|
|
|
||
Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 50 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 setkání je 60 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 12 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 5 hodin. Tvorba seminární práce 5 hodin. Příprava na klasifikovaný zápočet 5 hodin. Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
BENDL, S. a kol. Vychovatelství: Učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 2015. PÁVKOVÁ, J. A KOL. Pedagogika volného času. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6 HÁJEK, B., HOFBANER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Texty pro distanční studium. Praha : UK - Ped.fak,. 2003. ISBN 80-7290-128-1 NĚMEC, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a pedagogiky volného času. Brno: 2002. ISBN 80-7315-012-3 Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (08.01.2024)
|
|
||
Studující definují cíle a formy edukace ve volném čase žáků. Studující ovládají základní terminologii pedagogiky volného času. Studující jmenují pedagogické principy volnočasových aktivit a vztahují je k návrhu a realizaci konkrétních obsahů volnočasových aktivit. Studující aplikují teoretické znalosti při plánování a realizaci zájmových činností pro různé skupiny dětí a mládeže. Studující reflektují hodnotová východiska pedagogického jednání a jejich vliv na efektivitu volnočasových aktivit.
Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (07.09.2024)
|