|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
Cíl: Studující ve skupině analyzuje vzdělávací a výchovné situace z psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické perspektivy. Získané poznatky o výukové a mimovýukové činnosti vyučujících porovná s odpovídajícími dokumenty. S oporou o odbornou argumentaci navrhuje alternativní způsoby řešení praktických situací. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (01.09.2021)
Předmět má 4 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 120 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 20 minut, doba očekávané přípravy na 1 hodinu reflexního semináře 30 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 20 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 6 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 20 hodin. Seminární práce 12 hodin, příprava na zápočet 10 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (Ed., 2008). Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce Portfoliem z pedagogicko-psychologické praxe (v Moodle) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
Pedagogická část: Pedagogická komunikace a strategie vyučování, Pedagogická práce vyučujících se zaměřením na vybrané aspekty, zpracování Závěrečné reflexe. Psychologická část: Pravidla, třídní pravidla, školní řád Aktivity studentů ve škole: 1. zaměřené náslechy vyučovacích hodin 2. analytické rozbory vyučovacích hodin s vyučujícími školy 3. analytické rozbory vyučovacích hodin s pedagogy fakulty a se spolužáky 4. vypracování analýzy dle portfolia 5. tematické semináře s učiteli školy a pedagogy fakulty, skupinová příprava prezentace volitelného tématu dle portfolia 6. sběr dat k psychologické části portfolia |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (27.01.2022)
Požadavky k zápočtu:
|