|
|
|
||
Předmět Profesní rozvoj učitelů objasňuje konceptuální rámec celoživotního vzdělávání, prezentuje výsledky výzkumů v oblasti profesního rozvoje učitelů a hodnocení kvality práce učitelů.
Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je vybavit studenty oboru školní pedagogika takovými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni monitorovat, organizovat a koordinovat profesní rozvoj svůj i svých kolegů na pracovišti. Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
V případě, že bude z hygienických důvodů nemožné konat výuku prezenčně, bude výuka probíhat distančně skrze platformu ZOOM v době rozvrhované výuky - vyučující zašle před výukou odkaz Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (04.11.2021)
|
|
||
Podmínkou zakončení předmětu obhajoba prezentace provedeného akčního plánu a jejího vyhodnocení včetně obrazové a písemné dokumentace formou reakcí na dotazy a poznámky ostatních studentů a vedoucího kurzu. Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál. TALIS 2013. Národní zpráva. (2014). Praha: ČŠI. TALIS 2013. Analytická zpráva. (2014). Praha: ČŠI. Starý, K. (2014). Vybrané zahraniční programy hodnocení učitelů s využitím profesních standardů. Orbis Scholae, (3)3 Praha: Univerzita Karlova. Starý, K. (2015). Učitelské profesní standardy v anglicky mluvících zemích a jejich místo v systému profesního rozvoje učitelů. In: Greger, D. (Ed.) Srovnávací pedagogika: Proměny a výzvy. Praha: UK PedF. Starý, K., Dvořák, D., Greger, D. Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů. Praha: Karolinum. Starý, K. a kol. (2008). Učitelé učitelů. Praha: Portál. Chvál, M., Dvořák, D. Starý, K. Marková, K. (2008). Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů. Orbis scholae.(2)3 Praha: Univerzita Karlova. Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Starý Karel, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|