|
|
|
||
Předmět Seminář k diplomové práci II. (určen pro studenty navazujícího magisterského studia Management vzdělávání) slouží k větší orientaci v metodologické části diplomové práce. Jeho cílem je umožnit studentům větší přehled v dané problematice a metodická pomoc při sestavení prováděcího projektu diplomové práce. Cílem předmětu je problematika základních přístupů k metodologii zpracování teoretické části diplomové práce v pedagogických a společenských vědách. Jeho cílem je seznámit studenty s analýzou odborné literatury a zpracováním odborného textu.
Poslední úprava: SAFRANKOVA (24.09.2020)
|
|
||
Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, MS Teams, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. 4. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1966-8. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno Paido 2010. ISBN 978-80-7315- 185-0. MOLNÁR, Zd. A kol., Pokročilé metody vědecké práce. Profess Consulting s.r.o, Praha 2012 http://lsa.vse.cz/kniha.html ŠANDEROVÁ, J., Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. SLON, Praha 2014 ISBN 978-80-86429-40-3 Poslední úprava: SAFRANKOVA (24.09.2020)
|
|
||
Odevzdání schválené pracovní verze diplomové práce v odpovídající struktuře a rozsahu. Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
1. Diplomová práce - odborný text ve společenských vědách. 2. Čtení odborných textů. 3. Tvorba odborného textu ve společenských vědách. 4. Odborný styl. 5. Abstrakt, anotace. 6. Logika stati. 7. Struktura stati. 8. Kompilace, komparace. 9. Metody použité ke zpracování tématu. 10. Logika textu diplomové práce. 11. Plagiátorství. 12. Publikační etika
Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. Poslední úprava: SAFRANKOVA (24.09.2020)
|