|
|
|
||
Náslechová praxe je úzce propojena s kurzy didaktiky matematiky. V jejím rámci student dochází do určené školy (ideálně do školy, kde bude později konat praxi). Při pobytu na škole koná náslechy v hodinách matematiky u určeného učitele či učitelů. O násleších si vede písemný záznam a plní úkoly zadané prostřednictvím LMS Moodle. Cílem je seznámení se s prostředím školy a třídy, s třídním kolektivem i stylem výuky, na který je třída od svého učitele zvyklá. Na společných schůzkách na fakultě studenti referují o svých zkušenostech ze školy, nabízejí k rozboru různé situace, s nimiž se setkali, apod.
Poslední úprava: STEHLIKO (24.09.2019)
|
|
||
Hospitační a reflektivní činnost ve škole: dle druhu studia celkem max 30 hodin (z toho cca 2-4 hodiny reflexe s učitelem)* · Reflektivní semináře s vyučujícím praxe na fakultě: dle druhu studia max 24 hodin · Plnění průběžných úkolů v Moodle: 20 hodin *Student dochází na školu určenou vyučujícím předmětu. U studentů KS možná vyjimka - náslechy u kolegů ve škole. Vše bude dohodnuto na vstupním setkání s vyučující. Poslední úprava: Janda David, Mgr., Ph.D. (17.10.2022)
|
|
||
Vykonané náslechy a účast na reflexích s učitelem. Aktivní účast na reflektivních seminářích na fakultě. Plnění úkolů v Moodle. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Učebnice matematiky základní či střední školy. Poslední úprava: STEHLIKO (07.09.2019)
|
|
||
Sylabus: fáze hodiny matematiky, formy hodnocení v matematice, práce s chybou žáka v hodinách matematiky, cíle hodin matematiky apod. Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (02.02.2022)
|
|
||
https://dl2.cuni.cz/course/view.php?id=4234#section-0 Podpora pro náslechovou praxi je součástí kurzu v Moodle, který je také určen pro souvislou praxi na základní škole (ve studijním plánu je souvislá praxe zařazena v následujícím semestru, předpokládá se tedy zápis stejných studentů). Poslední úprava: Janda David, Mgr., Ph.D. (07.10.2022)
|