|
|
|
||
Posláním předmětu je přiblížit studentům soudobé možnosti robotických systémů a stavebnic určených do edukačního procesu, a to jak v preprimárním vzdělávání (MŠ), 1. a 2. st. ZŠ, tak i SŠ. Základním cílem předmětu je praktické seznámení se školními systémy podporujícími výuku robotizace - edukační robotiku. Výuka předmětu je orientována didakticky a zároveň se zaměří na rozvíjení programátorských technik v ikonicko-grafických vývojových prostředích určených pro příslušné systémy a stavbu vlastního robotického modelu v rámci projektu.
Poslední úprava: Lapeš Jakub, PhDr. (29.01.2021)
|
|
||
Pro podporu studia je využit LMS Moodle (obsahuje výukové a další materiály). V případě plně distanční výuky bude online komunikace vedena prostřednictvím Google Meet a veškeré informace (adresa moodle kurzu + klíč k zápisu; url pro gMeet; další informace ke kurzu) budou poslány e-mailem prostřednictvím SIS všem zapsaným účastníkům kurzu; kurz bude probíhat heterogenní formou v rozvrhované době dle SIS. Poslední úprava: Lapeš Jakub, PhDr. (28.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Lapeš Jakub, PhDr. (02.02.2022)
|
|
||
BAUM, D. Definitive Guide to LEGO MINDSTORMS. 2nd Edition. Berkeley : Apress, 2002. Poslední úprava: Tocháček Daniel, PhDr. (03.02.2020)
|
|
||
Vymezení edukační robotiky Základní pojmy a obecné principy robotechniky Možnosti programování robotických systémů (např. BeeBot, Ozobot, Lego WeDo, Lego Mindtorms EV3, Lego SPIKE) Projektové možnosti edukační robotiky ve vzdělávacím procesu v MŠ, ZŠ a SŠ Možnosti rozšiřujících a doplňkových systémů/sad pro robotechniku (např. laboratorní experimenty) Alternativní možnosti programování robotických systémů (např. Scratch; komunitní jazyky - Java, C) Poslední úprava: Lapeš Jakub, PhDr. (02.02.2022)
|