|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (03.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (03.09.2018)
Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi rozvoje algoritmického myšlení žáků na základní a střední škole různými prostředky a v závislosti na různých propedeutických prostředí nebo robotických programovatelných hračkách. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (01.02.2021)
Vzhledem k současné situaci bude výuka prozatím probíhat online prostřednictvím MS Teams. Studentky a studenti před samotnou výukou dostanou prostřednictvím SIS přístup k LMS Moodle na https://moodle.it.pedf.cuni.cz/. V konkrétním kurzu je pak hned v prvním tématu umístěn odkaz na online setkání. Výuka bude probíhat v době stanovené v rozvrhu s obsahem a podmínkami zveřejněnými v SIS. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (14.05.2019)
Rozvoj informatického myšlení: http://imysleni.cz/ Příklady programovacích prostředí: Příklady pro teoretická východiska, popř. odborné publikace:
Další materiály poskytnuty v rámci prostředí LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (18.02.2021)
pro atest je nutné:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (01.02.2021)
ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ, INFORMATICKÉ MYŠLENÍ
ZPŮSOBY ZAČLEŇOVÁNÍ ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ DO VÝUKY, DO ŠVP; NOVÉ RVP A MOŽNOSTÍ IMPLEMENTACE ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ DO VÝUKY ŽÁKŮ NA ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLE
DIDAKTICKÉ PROSTŘEDKY PRO ROZVOJ ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ
V případě online výuky bude potřeba instalace různých prostředí. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. (18.02.2021)
Rozvoj informatického myšlení: http://imysleni.cz/ Příklady programovacích prostředí:
Příklady: teoretická východiska, popř. odborné publikace:
Další pubikace, informační zdroje a programovací prostředí dány v prostředí LMS Moodle. V případě online výuky bude potřeba instalace různých prostředí. |