|
|
|
||
Předmět Technologická prostředí pro podporu výuky se v teoretické poloze zaobírá obecnými charakteristikami elektronické podpory výuky. Rozkrývá specifika e-learningu, blended learningu, mobile learningu. V praktické poloze se pak věnuje popisu, výhodám, komparaci dvou současně nejvýznamnějších platforem - LMS Moodle a Google Učebny.
Cílem předmětu je studenty prakticky seznámit s možnostmi elektronické podpory výuky v kontextu moderních přístupů a nejpoužívanějších platforem v praxi.
Poslední úprava: Leipert Jiří, PhDr., Ph.D. (31.01.2019)
|
|
||
Pro podporu studia bude využit LMS Moodle a následně jedna z platforem pro realizaci videokonferencí. Bližší informace naleznou zapsaní studenti v Moodle kurzu Technologická prostředí pro podporu výuky (LS 2020/2021) Klíč k zápisu do kurzu bude uživatelům sdělen e-mailem. Výuka bude probíhat dle rozvrhu, pokud nebudou studenti předem informováni jinak. Poslední úprava: Jeřábek Tomáš, PhDr., Ph.D. (05.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Leipert Jiří, PhDr., Ph.D. (06.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Leipert Jiří, PhDr., Ph.D. (31.01.2019)
|
|
||
1. Teoretické zázemí elektronické podpory výuky - filosofie přístupu k využívání elektronické podpory 2. Moodle - pojetí správcovství a uživatelských rolí, princip modulární struktury systému, autentizace 3. Moodle - aktivity a činnosti z pohledu role tutora, možnosti komunikace a sdílení, způsoby kooperace 4. Google Učebna - cloudové řešení v analogii a rozdílnostech k LMS Moodle 5. Google Učebna - aktivity a provázanost činností a struktur Poslední úprava: Leipert Jiří, PhDr., Ph.D. (06.02.2019)
|