|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Daniel Tocháček (08.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Daniel Tocháček (07.11.2022)
Příslušné materiály na imysleni.cz ČERNÁ, M. (2014) Inspiromat pro učitelky MŠ: náměty, metodické rady, hry a inspirativní aktivity na podporu schopností a dovedností předškolních dětí. Praha: Forum, 2014. ISBN 978-80-87983-03-4. DUFOUR, C. (2011) Robotics in Kindergarten. A Learning and Evaluation Situation for Preschool Education. Canada, 2011. FANFULOVÁ, J. (2019) Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček. PPUČ : NÚV, 2019. KALAŠ, I. (2011) Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdia. Ústav informácií a prognóz školstva : Bratislava, 2011. ISBN:978-80-7098-495-6 PAPERT, S. (1980) Mindstorms: Children, Computers, and Powerful Ideas, 1980. RESNICK, M. (1998) Technologies for Lifelong Kindergarten. Educational Technology Research & Development, Vol. 46, no. 4, 1998. SMOLÍKOVÁ, K. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2010. STAŇKOVSKÁ, T. (2018) Využití robotických hraček v mateřské škole. BAKALÁŘSKÁ PRÁCE. Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická, katedra pedagogiky. Plzeň, 2018. SULLIVAN, A., BERS, M. U. (2015) Robotics in the early childhood classroom: learning outcomes from an 8-week robotics curriculum in pre-kindergarten through second grade. Int J Technol Des Educ., 2015. TOCHÁČEK, D. a J. LAPEŠ. (2012) Edukační robotika. Praha: PedF UK, 2012, ISBN 978-80-7290-577-5. Elektronický kurz v LMS Moodle: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=2204 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Daniel Tocháček (08.09.2022)
Témata:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Daniel Tocháček (07.11.2022)
Známka následně udělena na základě procentuálního rozpětí:
Odevzdaný úkol se považuje za konečné řešení a autor/ka může opravit úkol pouze v případě doporučení vyučujícího. Pro získání zápočtu je stanoven 1 termín a vymezen 1 pokus (nedohodne-li se vyučující prokazatelně v konkrétním případě se studujícím jinak). |