Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (11.09.2021)
Kurz je zaměřen na výklad a prohlubování znalostí studentů po střední škole se zaměřením na všechny jazykové dovednosti: poslech a konverzace (vyjádření postoje, názoru, nesouhlasu, atd.), gramatické struktury a rozšiřování aktivní slovní zásoby se zaměřením na školní prostředí. Studenti jsou uvedeni do problematiky praktického využití didakticko-metodologických postupů, způsobů testování, apod.). Různé způsoby praktického využití audio a video materiálů ve výuce. Tématické okruhy: 1. Introduction to various school systems. 2. Classroom interaction, Instructions, Test Instructions 3. Test and correcting it 4. Presentation and Making speech: introduction to vocabulary and grammar needed to give a good presentation/speech
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (14.09.2021)
The course focuses on the interpretation and deepening of students' knowledge after secondary chool with a focus on specific language skills: listening and conversation (expressing attitudes, opinions, disagreements, etc.), grammatical structures and expanding active vocabulary with a focus on the school environment. Students are introduced to the practical use of didactic and methodological techniques, methods of testing, etc.). Different ways of practical use of audio and video materials in teaching. Thematic areas:1. Introduction to various school systems. 2. Classroom interaction, Instructions, Test Instructions 3. Test and correcting it 4. Presentation and Making speech: introduction to vocabulary and grammar needed to give a good presentation/speech
Deskriptory
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (14.09.2021)
Cunningham, Sarah, Moor, Peter. Cutting Edge - Intermediate, 3rd Edition. Workbook plus CD. Pearson Longman, 2013. ISBN 978-1447906520
McCarthy, Michael, O´Dell, Felicity. English Phrasal Verbs in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. ISBN 978-0521527279
Murphy, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334
Redman, Stuart. English Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. ISBN 978-3125332331
Turnbull, Joanna, Bradbery, Jennifer, Deuter, Margaret. Oxford Advanced Learner's Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0194799485
Aktuální doplňkové materiály
Moodle
Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (10.09.2023)
-docházka 70 procent -započtový test z probíraných jevů gram., lexikál. terminologie... projít na 70 procent (1 dodatečný pokus) -krátká seminár. práce: najít si odborný text, článek, video v původní podobě, ne české autory, ale rodilé mluvčí (témata: dyslexie, dysgrafie, ADHD, autismus apod.) 1-2 A4, vypsat užitečná slovní spojení s překladem (slov. zásobu k tématu - nepřekládat pomocí translatorů!) a tento text odprezentovat v 2. polovině výuk. období
Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň.
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (10.09.2023)
-Attendance 70 percent
-credit test from the covered gram., lexical. terminology ... passing point 70 percent (1 possible resit)
-short seminar work: find a professional text, article, video on various topics: dyslexia, dysgraphia, ADHD, autism, etc.) and present this text.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (10.09.2023)
-docházka 70 procent -započtový test z probíraných jevů gram., lexikál. terminologie... projít na 70 procent (1 dodatečný pokus) -krátká seminár. práce: najít si odborný text, článek, video v původní podobě, ne české autory, ale rodilé mluvčí (témata: dyslexie, dysgrafie, ADHD, autismus apod.) 1-2 A4, vypsat užitečná slovní spojení s překladem (slov. zásobu k tématu - nepřekládat pomocí translatorů!) a tento text odprezentovat v 2. polovině výuk. období
Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň.
Poslední úprava: Mgr. Petr Lašťovička (10.09.2023)
-Attendance 70 percent
-credit test from the covered gram., lexical. terminology ... passing point 70 percent (1 possible resit)
-short seminar work: find a professional text, article, video on various topics: dyslexia, dysgraphia, ADHD, autism, etc.) and present this text.