|
|
|
||
Obsahem předmětu je rozvoj dovedností v používání nástrojů řízení ve specifických podmínkách školy, nebo školského zařízení.
Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Cílem předmětu je aplikovat získané dovednosti v praxi řízení a vedení školských organizací. Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Studium se opírá o prezenční výuku v rozsahu uvedeném v sylabu a předpokládá i dostatečnou časovou dotaci věnovanou samostudiu a plnění zadaných úkolů. Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
- plnění distančních aktivit - závěrečný test Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Povinná literatura: FOTR, J., VACÍK, E., SOUČEK, I., ŠPAČEK, M., HÁJEK, S.. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3985-4. DŘÍMALOVÁ, E., KAZÍKOVÁ, J. Strategie řízení pro vedoucí pedagogické pracovníky. Moravský Krumlov: Valid-Ed, 2015, http://www.mkrumlov.cz/download/projekt-vzdelavani/15_0033_MKrumlov_Strategie_rizeni.pdf STARÝ, K, DVOŘÁK, D., GREGER, D.,DUSCHINSKÁ, K.. Profesní rozvoj učitelů: podpora učitelů pro zlepšování výsledků žáků. V Praze: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2087-9. Doporučená literatura: PRÁŠILOVÁ, M., VAŠŤATKOVÁ, J.. Současné pohledy na procesy vnitřní evaluace škol v českém prostředí. Pedagogika. 2006, LVI(3), 273 - 284. Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Tematické okruhy: 1. Kontrolně plánovací proces a činnosti 2. Strategický rozvoj školy – fáze a nástroje 3. Evaluace školy 4. Profesní rozvoj a seberozvoj 5. Analytické činnosti v práci ředitele školy, vyhodnocování a interpretace zjištění. Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|
|
||
Poslední úprava: Liška Roman, PhDr., Ph.D. (25.01.2025)
|