|
|
|
||
Účastnící se prakticky seznámí se základními manažerskými funkcemi a budou schopni aplikovat teoretické poznatky především do oblasti plánování ve školách a školských zařízeních. Seznámí se s procesem tvorby poslání a vize školy (nebo školského zařízení) a získají základy dovedností strategického plánování.
Poslední úprava: Hubert Vlastimil, PhDr. Mgr., MBA (09.09.2024)
|
|
||
Studium se opírá o prezenční výuku dle sylabu a předpokládá i samostudium v dostatečném rozsahu a plnění zadaných distančních aktivit. Poslední úprava: Hubert Vlastimil, PhDr. Mgr., MBA (09.09.2024)
|
|
||
Doporučená literatura: COVEY, Stephen R. 7 návyků skutečně efektivních lidí: zásady osobního rozvoje, které změní váš život. Vyd. 2. Přeložil Aleš LISA. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-241-3. FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3985-4 JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8. JANIŠOVÁ, D. a M. KŘIVÁNEK. Velká kniha o řízení firmy: praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4337. QUONG, Terry a Allan WALKER. Seven Principles of Strategic Leadership. ISEA [online]. 2010, 38(1), 22-34 [cit. 2019-02-14]. Dostupné z: https://www.researchgate.net/publication/228506732_Seven_principles_of_strategic_leadership Poslední úprava: Hubert Vlastimil, PhDr. Mgr., MBA (09.09.2024)
|
|
||
Tematické okruhy:
Poslední úprava: Hubert Vlastimil, PhDr. Mgr., MBA (09.09.2024)
|
|
||
Splnění distančních aktivit a úkolů zadaných v rámci kontaktní výuky, prezentace výstupů. Pozn.: Distanční forma výuky a atestace - dle aktuální situace. Poslední úprava: Hubert Vlastimil, PhDr. Mgr., MBA (09.09.2024)
|