|
|
|
||
Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. Připravit studenta na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, více uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.09.2021)
|
|
||
Záznamy o své činnosti a potvrzení o vykonané praxi, absolvování vstupního kurzu před začátkem praxe je možné odevzdávat emailem. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.09.2021)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.09.2021)
|
|
||
Vykonat praxi v požadováném rozsahu podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své speciálně pedagogické činnosti si povede záznamy, které budou podkladem k vytvoření portfolia ( viz. předmět Reflexe praxe), které předloží spolu s potvrzením o vykonané praxi k zápočtu. Také je nutné doložit absolvování vstupního kurzu v Moodlu před začátkem praxe. Odkaz naleznete na stránkách kabinetu praxe. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (21.09.2021)
|