|
|
|
||
Předmět seznamuje studenty se současným pojetím sociální pedagogiky u nás a ve světě. Představuje cíle, předmět, funkce a úkoly sociální pedagogiky a analyzuje její vztah k ostatním vědním disciplínám, zejména společenským. Zaměřuje se rovněž na specifika sociální pedagogiky. Pozornost je věnována historickému vývoji sociální pedagogiky, který je propojován s analýzou života a díla významných představitelů jak teoretického, tak praktického proudu sociální pedagogiky.
Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (14.01.2017)
|
|
||
Primárním cílem předmětu je poskytnout studentům základní vhled do sociální pedagogiky jako vědní disciplíny. Sekundárním cílem je seznámit studenty s praktickým a teoretickým proudem sociální pedagogiky prostřednictvím významných osobností sociální pedagogiky u nás a ve světě. Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (14.01.2017)
|
|
||
BENDL, S. Nárys sociální pedagogiky. Praha : UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (14.01.2017)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: • docházka (100%), • vypracování zadaných úkolů, • prostudovaná doporučená odborná literatura, • povinně je třeba prostudovat učební text/skripta (bude předmětem ověřování): BENDL, S. Nárys sociální pedagogiky. Praha : UK v Praze - Pedagogická fakulta, 2014, s. 1-25 a s. 60-63. • zápočet proběhne formou písemného testu s otevřenými položkami (minimální úspěšnost 60%). • obsahem testu bude učivo prezentované na přednáškách a informace obsažené ve výše uvedené publikaci (Bendl 2014). Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (12.03.2018)
|
|
||
historický vývoj sociální pedagogiky,
Poslední úprava: Bendl Stanislav, prof. PaedDr., Ph.D. (14.01.2017)
|