|
|
|
||
Ověření získaných poznatků a dovedností a schopnost studentů aplikovat je v praxi ve vyučovací hodině s dětmi s následnou sebereflexí a diagnostikou a evaluací efektivity vyučovací jednotky. Seznámit s možnostmi vytváření zdravého prostředí ve škole, vřazování pohybu do režimu vyučování a využití pohybových aktivit v rámci projektového vyučování.
Součástí předmětu je také problematika bezpečnosti a právně postižitelné chyby učitele v tělesné výchově, vybrané didakticko organizační aspekty a formy výuky včetně analýzy a východiska vybraných problémových didaktických situací.
Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2021)
|
|
||
Získat poznatky, dovednosti a schopnost studentů aplikovat je v praxi ve vyučovací hodině s dětmi s následnou sebereflexí a diagnostikou a evaluací efektivity vyučovací jednotky. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (18.10.2021)
|
|
||
Kód: 9ih06po Link: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3acecc001d74d24cac84a2f7bee312f519%40thread.tacv2/conversations?groupId=7ae4a820-a80b-45a2-9136-1d99fb7b2e42&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2021)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Podmínkou splnění předmětu je zpracová seminární práce v rámci stanoveného počtu zpracovaných příprav na hodinu a úspěšné splnění písemného testu alespoň na 75%. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (31.01.2020)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (18.10.2021)
|
|
||
Zpracování a realizace praktických příprav vyučovacích hodin ve třídách 1. st. ZŠ, následná sebereflexe a evaluace na základě diagnostických metod. Možnosti realizace pohybových aktivit v režimu dne, zhodnocení prostředí školy z tohoto pohledu, zpracování integrovaného projektu, zpracování projektu podporujícího pohybové aktivity ve vztahu ke zdravému prostředí školy. Zápočtové požadavky - zpracování tří příprav na jednotku TV, realizace jedné z příprav, sebereflexe a analýza, zpracování integrovaného projektu pro vyučování, zpracování projektu prostředí podporujícího pohybové aktivity. Součástí předmětu je také problematika bezpečnosti a právně postižitelné chyby učitele v tělesné výchově, vybrané didakticko organizační aspekty a formy výuky včetně analýzy a východiska vybraných problémových didaktických situací. Klasifikovaný zápočet - teoretické znalosti a schopnosti jejich aplikace. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (27.05.2021)
|