|
|
|
||
Kurz si zapisují studenti, kteří si zvolili prohlubující modul Primární pedagogika I.-VI. Studenti v rámci tohoto modulu studují v zimním semestru tři předměty, tj.Primární pedagogika I., II., III.Zapisují se pouze do předmětu Primární pedagogika I- Předškolní pedagogika. Do dalších předmětů je dodatečně zapíší vyučující.
Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (09.07.2021)
|
|
||
Cílem kurzu je vzhled do tématu rozvoje morální kompetence u předškolních a mladších školních dětí. Budou představeny činitele, které sehrávají klíčovou roli při utváření hodnotového systému dítěte a didaktické možnosti napomáhající rozvoji morální kompetence. Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
V případě přechodu na distanční výuku bude výuka realizována formou úkolů v Moodle a/nebo v rámci online semináři v rozvrhovaných časech na platformě Zoom nebo MS Teams – link bude zaslán. Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Vypracování dílčích úkolů ze seminářů a zápočtová práce. Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
BRAVENÁ, Noemi. „Nezabývej se jen sám sebou…“ Přesah a jeho význam pro socializaci a formování dítěte jako osobnosti.Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2016. 178 s. ISBN 978-80-7290-773-1. HEIDBRINK, Horst. Psychologie morálního vývoje. Praha: Portál, 1997. 175 s. ISBN 80-7178-154-1. KOMÁRIK, Emil, A. MAĎAROVÁ a D. MALÁ. Charakter - príspevok k rozvoju morálnej gramotnosti. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2014. VACEK, Pavel. Rozvoj morálního vědomí žáků: metodické náměty k realizaci průřezových témat. Praha: Portál, 2008, 126 s. ISBN 978-80-7367-386-4. VACEK, Pavel. Morální vývoj v psychologických a pedagogických souvislostech. Hradec Králové: Gaudeamus, 2000, 121 s. ISBN 80-7041-148-1. VALENTA, Josef. Morální rozvoj v rámci OSV – mravní kvality jako „učivo“. [online]. [cit. 2021-9-14]. Dostupné z: https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/13709/moralni-rozvoj-v-ramci-osv-mravni-kvality-jako-ucivo-.html/
Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
semináře Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Vypracování dílčích úkolů ze seminářů a zápočtová práce. Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Morální kompetence Dítě a jeho morální vývoj Teorie J. Piageta a L. Kohlberga a jejich význam pro praktickou práci s dětmi Didaktické možnosti rozvíjení morální kompetence Morální dilemata v edukaci předškolních a mladších školních dětí Filozofie pro dětí, filozofující rozhovory s dětmi a rozvoj morální kompetence Poslední úprava: Bravená Noemi, doc. PhDr. ThDr., Th.D., Ph.D. (14.09.2021)
|