|
|
|
||
Studenti shrnují, strukturují a obohacují dosud získané vědomosti jak z matematiky, tak z didaktiky matematiky. Jsou vedeni k vnímání matematiky jako organické součásti všech předmětů prvního stupně. Důležitou složkou je budování individuálních nástrojů pro další profesní rozvoj i po ukončení studia.
V případě přechodu na distanční výuku z důvodu nemožnosti konat prezenční výuku na fakultě bude posílena distanční složka výuky a bude organizována online výuka v Adobe Connect, nebo MS Teams, nebo Google Meet, přičemž bude vyžadována aktivní účast na této výuce. Přítomnost kamery a mikrofonu na straně studenta bude nutná.
Poslední úprava: Jirotková Darina, doc. RNDr., Ph.D. (14.09.2020)
|
|
||
Výuka bude probíhat online v rozvržených časech na tomoto odkazu Google meet:https://meet.google.com/uec-vkom-utr?authuser=1 Poslední úprava: Jirotková Darina, doc. RNDr., Ph.D. (04.10.2020)
|
|
||
- Aktivní účast na seminářích Poslední úprava: Jirotková Darina, doc. RNDr., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Hejný, M., Hejná, M.: Součtové trojúhelníky. 25 stran, Raabe, Praha, 1998. Učebnice matematiky pro první stupeň ZŠ - pro vybraný ročník 3 různá nakladatelství. Kaslová M. a kol. Barevná matematika pro prvnňáky (druháky/třeťáky/čtvrťáky/páťáky. SPN Praha Kaslová, M.: Komplexní aktivity jako motivační faktor talentů na 1. stupni ZŠ. In J. Zhouf (Ed.): Ani jeden matematický talent nazmar 2017. JČMF: Hradec Králové, 2018. ISBN 978-7435-710-7. Kaslová, M. a kol. Sbírka úloh z matematiky pro 2. a 3.r. ZŠ. SPN : Praha. Kaslová M. a kol. Sbírka úloh z matematiky pro 4. a 5. ročník ZŠ. SPN : Praha. Poslední úprava: Kaslová Michaela, PhDr. (25.09.2018)
|
|
||
Jde o kombinaci přednášky a workshopu doplněno o domácí přípravu. Výjimku tvoří tradiční návštěva Centra her či její nová alternace - návštěva výstavy abstraktního umění (přesahy matematika a výtvarné umění) Poslední úprava: Kaslová Michaela, PhDr. (27.03.2019)
|
|
||
Kombinace přímé a nepřímé výuky (individuální konzultace - i elektronicky, diskuse v malých skupinách), zpracování samostatných prací (řešení problému s reflexí postupu) a realizace projektů (experimenty se žáky, jejich záznam, analýza a reflexe). K dispozici budou distanční texty a další studijní materiály (www.pedf.cuni.cz/kmdm). Nově obohace o přesahy matematiky do dalších oborů (výtvarné umění - abstraktní umění, fraktály) Poslední úprava: Kaslová Michaela, PhDr. (27.03.2019)
|