|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (12.07.2016)
El curso desarrolla el concepto de la didáctica como una teoría del arte de enseňar y entendimiento de los principios teoréticos del constructivismo y construccionismo en la enseňanza de las asignaturas de Informática y tecnologías digitales. La meta del curso consiste en comprender profundamente y saber aplicar los principios del construtivismo y construccionismo en la asignatura de Informática, eventualmente Computación o Tecnologías Digitales. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
RENNAN, K., BALCH, C., CHUNG, M. Creative Computing. Harvard Graduate School of Education, 2014. SCRATCH. Dostupné z URL: <https://scratch.mit.edu/>. imysleni.cz |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (29.10.2019)
Ke zkoušce studenti naprogramují ve Scratch svůj vlastní projekt. Zkouška je zaměřena na: 1) ověření znalostí a dovedností, jak aplikovat konstruktivistické přístupy k rozvíjení informatického a algoritmického myšlení dětí; východiskem jsou filozofie a principy logovské kultury. 2) obhajobu vlastního projektu ve Scratch. |