|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (25.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (21.02.2023)
Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9581#section-0
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (25.10.2019)
Calabrese, I. & Rampone, S. (2009). Cross-Curricular Resources for Young Learners. Oxford: Oxford University Press.
Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). CLIL - Content and Language Integrated Learning. Cambridge: Cambridge University Press. Dale, L. & Tanner, R. (2012). CLIL Activities: A resource for subject and language teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Halliwell, S. (1992). Teaching English in the Primary Classroom. New York: Longman Inc. Herrel, A. & Jordan, M. (2004). Fifty Srategies for Teaching English Language Learners. New Jersey: Pearson Education. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (02.10.2018)
Discussions, workshops, reflections, micro-teaching, video analysis. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (02.10.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (02.10.2018)
None. Czech students are welcome to join the course, too. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Vallin, Ph.D. (05.10.2020)
Aktivní účast na lekcích, plnění pravidelných domácích úkolů, vytvoření CLILové lekce. |