|
|
|
||
Cílem studijního předmětu je seznámit studenty s teoretickými otázkami využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve funkci virtuálního edukačního prostředí a umožnit jim prakticky si vyzkoušet některé modely výuky uspořádané ve virtuálním prostředí, navrhnout a vytvořit modelové výukové situace s využitím různých technologických prostředků ke komunikaci a spolupráci, pro distribuci edukačního obsahu, pro aktivizaci žáků a evaluaci procesu učení a výuky. Do předmětu je zařazena i problematika týkající se výukových objektů a jejich úložišť.
Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (17.11.2011)
|
|
||
En la conformidad de los textoseducativos, materiales en moodle.org y temas discutidos en seminarios: 1. Entendimiento y explicación de los conceptos fundamentales (e-learning, OER, VLE, LMS, MOOC, etc.). 2. Conocimiento de los ejemplos de OER y LOs. Capacidaded de aplicar criterios para evaluar recursos digitales aplicados en e-learning en la practica de educación en escuelas. 3. MOODLE: instrumentos y servicios para maestros/tutores/autores y diseňadores de e-learning cursos 4. MOODLE: ejemplos de modelos como aplicar MOODLE en la practica cotidiana en escuelas. Ventajas y desventajas de aplicaciones de moodle en el trabajo de maestroes y en el aprendizaje de los alumnos. Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (12.07.2016)
|
|
||
ÚVOD DO PROBLEMATIKY Poslední úprava: CERNOCHO/PEDF.CUNI.CZ (17.11.2011)
|