|
|
|
||
Teorie didaktických situací v matematice patří mezi základní teoretické rámce pro vyučování matematice. Má významné postavení jak v teorii, tak i v aplikacích do školního prostředí.
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
|
|
||
V kurzu se studenti seznámí se základy Teorie didaktických situací v matematice. Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
|
|
||
Brousseau, G. (2012). Úvod do Teorie didaktických situací v matematice Růžičková, L. (2012). Užití podnětných úloh ve výuce matematiky Hrabáková Hana (2005). Využití Teorie didaktických situací v prostředí české školy (Diplomová práce)
Hejný Milan a kol. (1990). Teória vyučovania matematiky 2. SPN Bratislava Učebnice a materiály pro učitele matematiky na 2. stupni ZŠ
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
|
|
||
Seminář Zpracování publikovaných textů. Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (18.10.2013)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích Seminární práce Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
|
|
||
Didaktická situace a její části Poznatek a vědomost Didaktický kontrakt Paradoxy a s nimi související jevy Práce s chybou Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2013)
|