|
|
|
||
Posláním předmětu je, aby studenti dokázali vysvětlit podstatu a strukturu pedagogiky jako vědy. Vymezili aktuální problémy pedagogiky a orientovali se v možných způsobech jejich řešení. Seznámili se s diferenciací a individualizací ve výuce žáků a s podmínkami vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (13.05.2019)
|
|
||
Prezentace a rozprava nad zápočtovou prácí z tematických oblastí předmětu. Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (28.10.2019)
|
|
||
JŮVA, V. Základy pedagogiky. Brno : Paido, 2001. ISBN 80-85931-95-8. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 5., aktualizované a dopl. vyd. Praha: Portál, 2013. PRŮCHA, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2006, 3. aktual. vyd. 2009. SAK, P. a kol. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Praha: Portál, 2007. ŠTRÉBLOVÁ, M. Vybrané kapitoly z pedagogiky: informace – výchova – pedagogika. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (13.05.2019)
|
|
||
Ústní zkouška je zaměřena na zvládnutí příslušných vědomosti ze všech tematických okruhů v rozsahu výuky a zadaných studijních pramenů. Zkouška má rádný a dva opravné termíny. Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (13.05.2019)
|
|
||
pojetí tradiční pedagogiky a moderní pedagogiky, proměny pedagogické terminologie; Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (13.05.2019)
|