|
|
|
||
V rámci předmětu získají studenti teoretické vědomosti a praktické dovednosti nezbytné pro přípravu a vlastní zpracování bakalářské. Seznámí se s různými přístupy ke zpracování odborného textu. Získají přehled o základních výzkumných metodách a dovednost s nimi pracovat.
Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (17.09.2017)
|
|
||
Cílem předmětu je připravit studenty po stránce formální i metodologické na zpracovávání bakalářského úkolu. Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (17.09.2017)
|
|
||
Požadavky k udělení zápočtu – výuka s podporou MOODLE: 1. aktivní účast ve výuce, 2. zpracování písemného návrhu (projektu) vlastní bakalářské práce vč. předběžného seznamu odborné literatury, 3. prezentace úkolu na semináři (představení tématu, zamýšlených cílů a předpokládané náplně práce). Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (17.09.2017)
|
|
||
DISMAN M.: Jak se vyrábí sociologická znalost, UK Praha, 1993. Opatření děkana PedF UK č. 12/2017
Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (17.09.2017)
|
|
||
1. Charakteristika základních typů pedagogického výzkumu. 2. Charakteristika metod pedagogického, psychologického a sociologického výzkumu. 3. Hlediska pro výběr vhodných témat bakalářských prací. 4. Charakteristika postupných kroků při přípravě bakalářské práce. 5. Práce s odbornou literaturou. 6. Jazyková stránka zpracování odborných textů. 7. Obsahová a formální stránka bakalářské práce. Poslední úprava: Marádová Eva, PaedDr., CSc. (17.09.2017)
|