|
|
|
||
Strategické řízení školy, metody personálního řízení, řízení týmů, nábor a výběr zaměstnanců, adaptační proces,
hodnocení pracovního výkonu, odměňování, aktuální platná legislativa
nástroje a metody získávání finančních prostředků pro školy
místo školy na trhu nabídky a poptávky po službách
veřejnost - cílové skupiny školské marketingu, partneři a spolupracovníci
možnosti školského marketingu (co může škola svým cílovým skupinám nabídnout)
podmínky školského marketingu (marketingový mix v prostředí školy)
legislativní rámec školského fundraisingu
pravidla fundraisingu ve školském prostředí
identifikace vhodných fundraisingových zdrojů pro školské subjekty
individuální dárci (identifikace vhodných cílových podskupin)
podnikatelské subjekty (identifikace vhodných subjektů s ohledem na činnost školy)
sociální partneři (identifikace, možnosti vzájemné podpory)
metoda tvorby fundraisingové strategie školy, plánování školského fundraisingu
Public relations (PR) pro školský fundraising a prezentaci školy
PR produkty pro fundraising školy (typy produktů, obsah, design, distribuce)
možnosti prezentace školy (projektů, záměrů, studentů, absolventů), vytipování příležitostí pro prezentaci, vč. médií
komunikace s potenciálními a stávajícími podporovateli
Projektový management - nástroje a metody řízení projektů, zpracování logického rámce projektu, finanční řízení projektů
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
|
|
||
David,J.a kol.,Slovník pojmů z oblasti personálního řízení Maxman, Pardubice 2000. Dohnalová, Marie Dohnalová, Marie Koubek,J., Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Management Press, Praha,2000. Palán, Z., Lidské zdroje. Academia, Praha, 2002. Palán, Z., Profesní vzdělávání. FF UK, Praha, 1995. PrůchaJ., Walterová,E., , E. Mareš., Pedagogický slovník.Portál, Praha 1995. Stýblo, J. Moderní personalistika, terndy, inspirace, výzvy. Grada, Praha 1998. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
|