|
|
|
||
Výchova a vzdělávání dětí se zrakovými vadami, speciálně pedagogické působení jako významný
faktor optimálního vývoje dítěte. Vstup dítěte se zrakovým postižením do školy. Povinné vzdělávání
žáků se zrakovým postižením, přechod k předprofesní a profesní přípravě. Podmínky integrativní
výchova a vzdělávání. Reedukace zraku u dětí s narušeným binokulárním viděním. Vizuální vnímání
a kognitivní vývoj. Vizuální reflexe, vizuální pozornost. Rozpoznávání vzoru, vnímání kontrastu,
rozpoznávání obličeje, percepce barev, vizuomotorika. Sociální učení.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.06.2009)
|
|
||
HAMADOVÁ, P. KVĚTOŇOVÁ, L, NOVÁKOVÄ, Z.: Brno:Paido,2007, ISBN978-80-7315-159-1. Poslední úprava: HUBALOVA/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2011)
|