|
|
|
||
|
Osobní zdokonalování již zvládnutých plaveckých způsobů tj. prsa, kraul, znak a delfín včetně startů a obrátek dle pravidel plavání FINA. Rozšiřování počtu plaveckých dovedností, rozvoj speciálních plaveckých schopností především vytrvalosti, rychlosti a síly. Prohlubování didaktické činnosti. Korekce nejčastějších chyb za pomoci speciálních průpravných a technických cvičení ve vodě i na suchu s využitím plaveckých pomůcek i zařízení.
Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (21.06.2018)
|
|
||
|
Cíl předmětu je osobní zdokonalování již zvládnutých plaveckých způsobů, rozšiřování počtu speciálních plaveckých dovedností, rozvoj plaveckých schopností a prohlubování didaktické činnosti. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (30.10.2019)
|
|
||
|
- 80% aktivní účast na výuce Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (30.10.2019)
|
|
||
|
1.Pravidla plavání a dálkového plavání. Český svaz plaveckých sportů.(aktualizované) Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (21.11.2012)
|
|
||
|
Zdokonalování plaveckých způsobů prsa, znak, kraul, rozšiřování počtu plaveckých dovedností, historie a vývoj plaveckého způsobu motýlek, nácvik a zvládnutí plaveckého způsobu motýlek, start a obrátka plaveckého způsobu motýlek dle pravidel FINA, didaktická činnost. Korekce nejčastějších chyb, speciální průpravná a technická cvičení ve vodě i na suchu s využitím jednotlivých výukových metod a pomůcek ( desky, piškoty, nudle, ploutve, packy apod.) S využitím teorie tréninku rozvíjet plaveckou vytrvalost a silové schopností při nichž si studenti osvojují tréninkové metody využívané v plavání. Při rozvoji jednotlivých pohybových schopností studenti využívají časoměrné zařízení (stopky) a učí se pracovat s TF, intervalem odpočinku, délkou zátěže i charakterem zátěže. Poslední úprava: Svobodová Irena, PaedDr. (21.06.2018)
|