|
|
|
||
Předmět uvádí studenty do blasti práce s žáky s tělesným postižením na základní škole. Studenti se seznámí a prakticky si vyzkouší podpůrná opatřená a metodické postupy ve výuce žáků s tělesným postižením, seznámí se s přípravou a hodnocením jejich IVP, se školním vzdělávacím porgramem školy zvláště
zřízené pro žáky s tělesným postižením. Poslední úprava: HAJKOVAV/PEDF.CUNI.CZ (07.03.2013)
|
|
||
Student předloží potvrzení o praxi vedené fakultním učitelem a zpracovanou případovou studii žáka s tělesným postižením. Možnost 2 oprav. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|
|
||
Praktické působení studenta ve třídách s přítomností žáků s tělesným postižením bude spojeno s observací metodických postupů učitele a činnosti asistenta pedagoga. Student si aktivně vyzkouší handling a facilitaci žáka s tělesným postižením. Seznámí se s IVP žáka a jeho evaluací a s kompenzačními pomůckami, které žák s tělesným postižením používá. Seznámí se s produkty žákovy školní činnosti ( výtvarnými pracemi, testy, písemnými pracemi). Popíše kazuistiku žáka dle předepsané předlohy. Zhodnotí efektivitu výuky žáka v dané škole a připraví návrh opatření ke zkvalitnění vzdělávacích postupů při práci s konkrétním žákem. Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (31.01.2018)
|
|
||
Student využije přiložených souborů: Struktura případové studie. Katalog podpůrných opatření pro žáky s tělesným postižením. Metodika práce asistenta pedagoga s TP žákem. Školní vzdělávací program JÚŠ.
Poslední úprava: Hájková Vanda, doc. PaedDr., Ph.D. (01.02.2018)
|