|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s jednotlivými oblastmi zájmových činností, jejich úkoly a vybranými metodami práce. Je předložena koncepce výchovy ve volném čase, přehled školských zařízení pro zájmové vzdělávání se záměrem motivovat studující k práci v této oblasti. Získané znalosti a dovednosti studenti uplatňují při odborných stážích a pedagogických praxích.
Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s jednotlivými oblastmi zájmových činností, jejich úkoly a vybranými metodami práce. Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
|
|
||
PÁVKOVÁ, J. a kol. Pedagogika volného času.Teorie, praxe a perspektivy výchovy mimo vyučování.Praha : Portál, 2002. HÁJEK, B. , HOFBAUER, B. , PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Praha : PF UK, 2003. ISBN 80-7290-1 Školská zařízení pro zájmové vzdělávání.Soubor metodických textů k činnosti středisek pro volný čas dětí a mládeže, školních klubů, školních družin. Praha : MŠMT, 2002. Výukové programy v činnosti středisek pro volný čas dětí a mládeže.Praha : IDM MŠMT, 2003. ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001. ISBN-80-7178-463-X Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
|
|
||
Aktivní účast ve výuce, seminární výstupy, zápočtový test. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.12.2012)
|
|
||
Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (23.06.2013)
|