|
|
|
||
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Doubek, Ph.D. (20.09.2005)
BERNDT, T. J. ; LADD, G. W. (1989). Peer relationships in child development. New York : Wiley. HELUS, Z. (1992) Sociální psychologie pro učitele. Praha : Karolinum. HERMOCHOVÁ, S.; VYSKOČILOVÁ, E.; BOSÁK, P. (1994). Hry pro život: sociálně psychologické hry pro děti a mládež. Praha : Portál. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole. Brno : Masarykova univerzita. ONDRÁČEK, P. (2001). Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce : podněty pro pedagogickou práci s žáky, kteří se chovají při výuce nápadně rušivě. Pardubice : Univerzita Pardubice.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Doubek, Ph.D. (20.09.2005)
Cíl kurzu: Cílem kurzu je představit možnosti práce se skupinami dětí a mládeže různého věku, složení a účelu. Studující se seznámí s teoretickými poznatky o sociálních skupinách obecně a o specifických charakteristikách skupin složených z dětí či z dospívajících, skupin vrstevnických a smíšených, skupin vázaných na prostředí školy atd. Záměrem je porozumět struktuře skupiny a skupinové dynamice a osvojit si základní praktické postupy práce se skupinou. Největší pozornost bude věnována skupinám dětí mladšího a staršího školního věku, které se organizují v návaznosti na školní docházku. Obsah kurzu:
|