Úvod do pedagogiky médií - O05318128
|
|
|
||
Teoretické a technické zázemí informačních, komunikačních, výukových a učebních technologií. Role médií při dorozumívání člověka. Pedagogické aspekty působení multimédií, optimalizace jejich soužití s ohledem na nezprostředkovnaé poznání světa a potřebu relaxace.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Holsinger,E.: Jak pracují multimédia. Unis, Brno 1995 McLuhan, M.: Jak rozumět multimédiím, Odeon Praha 1991 Kolektiv autorů: Multimédia - podrobný průvodce, Albatros, Praha 1997 Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (19.12.2005)
|
|
||
Cíl kurzu:
Uvést studenty do problematiky pedagogického využití médií. Poskytnout jim přehled o didaktických charakteristikách, možnostech a způsobech využívání počítačových výukových multimediálních aplikací ve vzdělávání. Vytvořit zázemí pro další rozšiřující nebo specializované kurzy popřípadě pro samostudium. Obsah kurzu: Teoretické a technické zázemí informačních, komunikačních, výukových a učebních technologií. Role médií při dorozumívání člověka. Pedagogické aspekty působení multimédií, optimalizace jejich užití s ohledem na nezprostředkované poznání světa a potřebu relaxace. Fenomén e-learningu a jeho význam pro studující se spec.potřebami. Pedagogické aspekty e-learningu, Přednosti a nevýhody práce s multimédii, volba přiměřených prostředků, zásady pro práci s textem, barvami, grafickými prvky a dynamickým obrazem. Problémy komunikace a zpětné vazby. Poslední úprava: Ohlídková Blanka, PhDr., CSc. (18.03.2005)
|