Současné alternativní vzdělávací peogramy pro žáky s poruchami řeči. Profesní úkoly školního logopeda, methody a principy logopedické intervence. Pedagogické diagnostické metody, techniky a metodiky v logopedické praxi. Logopedické vzdělávací pomůcky, technologie a softwer.
Poslední úprava: Erudio ()
Negotiate and alternative educational programmes for children with seech disorders. Proffesional tasks, methods and principles of speech teacher intervention. Pedagigical diagnostics methods, techniques and mathodology in logopedics practise. Logopedics educational aids, technology and software.
Poslední úprava: Erudio ()
Cíl předmětu
Cíl kurzu: aktualizace informací, diagnostické procesy, charakteristika spolupráce s klientem v různých etapách, specifika práce dle typu diagnózy, řešení modelových situací, etika v profesi
Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (17.01.2007)
Literatura
Slavík,J.: Hodnocení v současné škole. Portál Praha 1999
Lokšová, Lokša: Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Portál Praha 1999
Zelinková,O.: Poruchy učení Portál Praha 1994
Školské zákony a vyhlášky
Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (17.01.2007)
Sylabus -
Obsah kurzu:
Zobecňování praktických zkušeností
Charakteristika jednotlivých diagnóz
Diagnostický proces v logopedické praxi
Řešení modelových situací
Aktualizace dat
metodika
metodika matematiky
metodika výuky cizího jazyka
metodika výuky HV a TV
metodika výuky českého jazyka, metodika logopedické péče v speciálních školách
hodnocení žáka, problematika výuky v 1. ročníku,
rámcové vzdělávací plány, školní programy, etická výchova na speciální škole ( obecně), mimoškolní aktivity dětí s NKS, speciální programy, legislativa
Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (17.01.2007)
Cíl kurzu: aktualizace informací, diagnostické procesy, charakteristika spolupráce s klientem v různých etapách, specifika práce dle typu diagnózy, řešení modelových situací, etika v profesi
Obsah kurzu:
Zobecňování praktických zkušeností
Charakteristika jednotlivých diagnóz
Diagnostický proces v logopedické praxi
Řešení modelových situací
Aktualizace dat
metodika
metodika matematiky
metodika výuky cizího jazyka
metodika výuky HV a TV
metodika výuky českého jazyka, metodika logopedické péče v speciálních školách
hodnocení žáka, problematika výuky v 1. ročníku,
rámcové vzdělávací plány, školní programy, etická výchova na speciální škole ( obecně), mimoškolní aktivity dětí s NKS, speciální programy, legislativa
Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (25.02.2005)