Tvorba didaktických materiálů - O02319908
|
|
|
||
Předmět K85 Tvorba didaktických materiálů spojuje předchozí výuku technicky a didakticky zaměřených předmětů studia technické a informační výchovy. Orientuje se na výuku využití dostupných technických prostředků pro přípravu širokého spektra různých typů didaktických materiálů, a to pro fáze přípravy, průběhu a diagnostiky výuky. V souladu s orientací druhého cyklu studia je posláním tohoto předmětu rozvinout schopnost studentů pedagogicky a didakticky vhodným způsobem uplatnit nabyté technické znalosti. Tímto způsobem pomůže tento předmět vytvořit předpoklady pro další rozvoj schopností praktické aplikace ICT ve vzdělávání.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
BRDIČKA, B. Učení s počítačem. Praha, Reprodukční a knihařské pracoviště PřF UK, 1996, skripta, dostupné z URL
BYČKOVSKÝ, P. Základy měření výsledků výchovy. Praha : ČVUT, 1983.
Koncepce státní informační politiky ve vzdělávání. http://www.msmt.cz/pdf/kestazeni/SIPveVZ.doc
LUHAN, M. Jak rozumět médiím. Praha : Odeon, 1991.
MAREŠ, J., SLAVÍK, J., SVATOŠ, T., ŠVEC, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno : Masarykova univerzita, 1996.
RAMBOUSEK,V. Funkce technických výukových prostředků ve vyučovacím procesu. In: Didaktická technologie. Praha, Karolinum, 1994, s. 42 - 90.
SLAVÍK, J., NOVÁK, J. Počítač jako pomocník učitele. Praha : Portál, 1997.
Státní informační politika. http://www.vlada.cz/rady/sip/dokumenty/sip.win.htm
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Poslední úprava: Battistová Eva, PaedDr. (20.09.2005)
|