|
|
|
||
Studenti využívají teoretických a metodologických poznatků, učí se technice vědecké práce a využití dokumentace. Seznamují se s postupy řešení vědeckého problému, argumentace a prezentace výsledků. Graduje se práce s informačními zdroji a uplatňuje se tvůrčí odborný potenciál studentů.
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (05.10.2010)
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjení schopnosti formulovat problém, stanovit cíle diplomové práce, zvolit adekvátní postupy a metody zpracování, zvážit charakter výstupů, přínos a event. možnosti využití výsledků. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (14.12.2010)
|
|
||
GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno : Paido, 1996. HOLOUŠOVÁ, D. aj. Jak psát diplomové a závěrečné práce.Olomouc : UP, 1999. PRŮCHA, J. Učitel.Praha : Portál, 2002. Změny v bibliografickém záznamu. Pedagogika. 2001, roč. LI, č. 3., s.389. Články v odborných časopisech + další literatura podle vlastního výběru
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.06.2009)
|
|
||
Výstupem je seminární práce s návrhem řešení struktury diplomové práce, tezemi teoretické části nebo projektem empirické části, doplněno seznamem relevantní literatury a pramenů. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (05.10.2010)
|
|
||
? formulace problému, stanovování cíle diplomové práce ? volba adekvátních postupů a metody zpracování diplomové práce. ? práce s informačními zdroji Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (14.12.2010)
|