|
|
|
||
Rozvíjet komunikativní schopnosti studentů. Prohloubit práci s texty různých typů, přístup k textu, jeho prostudování, pochopení, reprodukování. Práce s audio a video nahrávkami, pochopení, rozbor a reprodukování materiálů. Vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, résumé. Opakování vybraných problémových gramatických jevů pomocí daných textů. Prostudování třetího dílu francouzské metody Panorama.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy, Konverzace Fj - Pravda, Pravdová, SPN 1989, Mluvená francouzština pro středně pokročilé, Pravda, Pravdová, Rejthartová, Francouzská mluvnice - J. Hendrich, O. Radina, J. Tláskal, vybrané kapitoly z francouzských metod: Espaces, La France dans votre poche, Le francais sans frontieres, Paroles, A I' écoute des Francais, Intercodes, literární texty autorů 20. století, lingvistická literatura: F. Cicurel: Lectures interactives, Hachette 1991, S. Moirand: Une grammaire des textes, Hachette 1990, G.D. de Salins, S. Dupré: Exercices de grammaire, Hatier-Didier 1991, Le francais dans le monde, Metoda Panorama 3 - Clé intemational, Paris 1996. Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Studijní materiál: Panorama 3. Clé international, Paris 1996. - unités 1 - 4 Klasifikovaný zápočet: aktivní účast na semináři, přednesení referátu, pís. test ze 4 unités Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (23.11.2006)
|