|
|
|
||
Rozvíjet komunikativní schopnosti studentů v rámci vybraných témat, které během 4 semestrů obsáhnou veškerá konverzační témata běžných společenskovědních okruhů. Prohloubit práci s texty různých typů, přístup k textu, jeho prostudování, pochopení, reprodukování. Práce s audio a video nahrávkami, pochopení, rozbor a reprodukování materiálů. Vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, résumé. Opakování vybraných problémových gramatických jevů pomocí daných textů. Prostudování druhého dílu francouzské metody Panorama (častí zaměřených na procvičení komunikativních dovedností), aby tak návaznost na práci s díly 3 a 4 v Analýze V. a VI. byla plynulá.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy, Konverzace Fj - Pravda, Pravdová, SPN 1989, Mluvená francouzština pro středně pokročilé, Pravda, Pravdová, Rejthartová, Francouzská mluvnice - J. Hendrich, O. Radina, J. Tláskal, vybrané kapitoly z francouzských metod: Espaces, La France dans votre poche, Le francais sans frontieres, Paroles, A I' écoute des Francais, Intercodes, literární texty autorů 20. století, lingvistická literatura: F. Cicurel: Lectures interactives, Hachette 1991, S. Moirand: Une grammaire des textes, Hachette 1990, G.D. de Salins, S. Dupré: Exercices de grammaire, Hatier-Didier 1991, Le francais dans le monde, Metoda Panorama 2 - Clé intemational, Paris 1996. Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Ce cours suit le programme Panorama 2 mais nous ne travaillerons pas avec le manuel.
Objectifs pédagogiques : _ Révision et approfondissement des connaissances grammaticales (les exercices proposés correspondent aux niveaux B1-B2 définis par le Cadre Européen de Référence). _ Renforcement des compétences morpho-syntaxiques et lexicales. _ Systématisation des connaissances.
Supports : _ Exercices structuraux. _ Activités pédagogiques sur des articles de presse (ex : analyse de l'utilisation des temps du passé). _ Documents sonores (RFI, Le français dans le monde). _ Textes littéraires.
Examen : Une premi?re partie composée d'exercices structuraux, une seconde partie de rédaction (crit?res : connaissance et systématisation des connaissances grammaticales, maîtrise morpho-syntaxique de l'écrit, richesse du vocabulaire). Poslední úprava: Kalfiřtová Eva, PhDr. (12.03.2007)
|