|
|
|
||
Současná výtvarná tvorba a design: Vztah funkce, formy a obsahu.
Materiál jako jazyk.
Koncepce používání materiálů a jejich významotvorná specifika pro výtvarnou tvorbu. Z
ákladní výtvarně řemeslné zkušenosti s materiály.
Techniky a technologie.
Transformace do výtvarné výchovy na primárním stupni vzdělávání.
Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Specifika užité tvorby, získání výtvarných a technických zkušeností na základě samostatné práce. Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Norman Potter. What is a designer: things, places, messages. London: Hyphen press, 2003 Alain de Bottom, John Armstrong. Umění jako terapie. London: Phaidon, 2013 Vanessa Corby: Eva Hesse. Longing, Belonging and Displacement. London: IB Tauris, 2010 Olafur Eliasson, Reality Projector. Marciano Art Foundation, 2019 kolektiv autorů: Design v českých zemích. Praha: Academia, 2016 Mikušová, Miluše. Prostorová a užitá tvorba I. Praha: SPN-UK,1996 Cikánová, Karla. Objevujte s námi tvar. Praha: Aventinum,1995 Skarlantová, J. - Harazímová, L. Estetická výchova pro SOŠ. Praha: Fragment, 1998 (kapitoly: Životní prostředí a styl a Užité umění a lidová tvorba) Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Cvičení. Bližší informace rozešle vyučující emailem. Prosím přihlašujte se do Microsoft Teams skupiny na odkazu dole: Kurz bude veden hybridní formou (kombinace prezenční a distanční výuky dle dané epidemiologické situace). odkaz na online výuku:
Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Aktivní účast, splnění zadaných úkolů, reflektivní komentář. Zpracování zadaných úkolů do elektronické podoby (vytvoření vlastního PDF), zaslání či uložení tohoto souboru na požadované médium (Microsoft Teams).
Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Sylabus se může měnit dle aktuální situace:
1. Program kurzu - samostatná práce s papírem - samostudium materiálů 2. MT setkání - představení účastníků, reflexe prvního úkolu, zadání další práce Vlastní papírový objekt 3. Samostatná práce na zadání- Vlastní papírový objekt 4. MT setkání - reflexe úkolu - Vlastní papírový objekt - pokračování na práci 5. MT setkání - 6. Samostatná práce na zadání - Prostředí pro objekt 7. MT setkání - reflexe úkolu Prostředí pro objekt, zadání animace 8. Samostatná práce -animace 9. Individuální pokračování na tématu, didaktické zadání tématu 10. Tvorba portfolia- individuální konzultace 11. Prezentace portfolií 12. Studentské vzájemné hodnocení - formativní hodnocení Poslední úprava: Gajdošíková Pavla, MgA., Ph.D. (28.01.2021)
|