Tvorba studentského portfolia - O01315V11
|
|
|
||
Hlavním obsahem kurzu je vyjasňování obsahu a smyslu závěrečného pedagogického portfolia a rozvoj dovedností potřebných pro tvorbu a obhajobu závěrečného pedagogického portfolia.
Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|
|
||
Cílem je rozvoj sebereflektivní kompetence a tvorba závěrečného pedagogického portfolia ke státní zkoušce z pedagogiky. Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|
|
||
SPILKOVÁ, V. a kol.: Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno : Paido 2004 Školní vzdělávací program krok za krokem. Praha : Verlag Dashofer 2005 Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|
|
||
semináře Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|
|
||
Úkoly do seminářů, zvl.vypracování dílčích reflexí a sebereflexí Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|
|
||
Pedagogické portfolio jako nástroj vzdělávání a podklad k hodnocení Profil absolventa studia učitelství Profesní životopis Třídění a reflektování vybraných prací Obhajoba pedagogického portfolia Práce učitele s učitelským portfoliem Poslední úprava: STARA/PEDF.CUNI.CZ (04.05.2011)
|