|
|
|
||
Hlavním obsahem kurzu je sledování a analýza videozáznamů, praktické činnosti inspirované konkrétními principy a pedagogickými a didaktickými postupy vybraných alternativních a inovativních programů, hledání možností vlivu vybraných programů na vlastní pojetí výuky. Kurz vychází z očekávání a zájmu studentů, počítá s hosty z praxe ve výuce a náslechem ve vybraných školách.
Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (23.02.2022)
|
|
||
Cílem je hlouběji se seznámit s vybranými směry alternativních škol a inovativních programů v primárním vzdělávání. Cílem je hledání možností jejich vlivu na výuku ve většinové primární škole a na vlastní pojetí výuky. Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (01.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (06.03.2022)
|
|
||
TOMKOVÁ, A. Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole. Praha : PedF UK, 2007. TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2009. https://www.montessoricr.cz/publikace Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Alternativní školy a inovativní programy Intuitivní pedagogika Pedagogika M.Montessori Prezentace konkrétních alternativních škol (Scio škola, škola Flow) Centra aktivit v programu Začít spolu Prezentace studentských prací Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (23.02.2022)
|