Seminář je zaměřen na nácvik sociálních dovedností potřebných v povoláních, kde je významným prvkem spolupráce a řízení skupin lidí (například učitelství): Verbální a neverbální komunikace. Týmová spolupráce. Strategie řešení problémů. Sociální konflikty a jejich zvládání. Asertivita. Autorita a řízení. Časový management a mentální mapy. Metody výuky využívané v semináři předpokládají aktivní zapojení studentů. Uplatňuje se například simulace, nácvik, hraní rolí, řešení problémů, skupinová práce, činnostní a prožitkové metody, brainstorming, mentální mapy.
Poslední úprava: T_KDF (23.05.2003)
Literatura
Gillernová, I., Hermochová, S., Šubrt, J.: Sociální dovednosti učitele. SPN, Praha 1990 Výrost, J., Slaměník, I.: Aplikovaná sociální psychologie I. Portál, Praha 1998 Výrost, J., Slaměník, I.: Aplikovaná sociální psychologie II. Grada, Praha 2001