PředmětyPředměty(verze: 845)
Předmět, akademický rok 2018/2019
   Přihlásit přes CAS
Počítačová grafika a vývoj počítačových her - NSZI060
Anglický název: Computer Graphics and Game Engineering
Zajišťuje: Studijní oddělení (32-STUD)
Fakulta: Matematicko-fyzikální fakulta
Platnost: od 2017
Semestr: oba
E-Kredity: 0
Rozsah, examinace: 0/0 SZ [hodiny/týden]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: student může plnit i v dalších letech
za splnění nejsou body
předmět lze zapsat v ZS i LS
Pořadí Název předmětu
Tématický okruh 1 (TO1) z nabídky 2
1 Základy složitosti a vyčíslitelnosti
2 Datové struktury
Tématický okruh 2 (TO2) z nabídky 3
1 Počítačová grafika – Geometrické modelování a výpočetní geometrie
2 Počítačová grafika – Analýza a zpracování obrazu, komprese obrazu, počítačové vidění
3 Počítačová grafika – Realistická syntéza obrazu
4 Vývoj počítačových her - Multi-agentní systémy (povinný okruh pro zaměření Vývoj počítačových her)
5 Vývoj počítačových her - Počítačová grafika pro hry
6 Vývoj počítačových her - Programování paralelních aplikací
7 Vývoj počítačových her - Systémové aspekty počítačů
8 Vývoj počítačových her - Moderní koncepty programování
9 Vývoj počítačových her - Analýza a architektury software
10 Vývoj počítačových her - Rozšířené programování
11 Vývoj počítačových her - Webové technologie
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK