V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu. |
Základy vývoje počítačových her - NPGR038
|
|
|
||
Předmět představuje stůdentům přehled základních oblastí týkajících se vývoje počítačových her. Studenti získají
znalosti o aplikaci 2D a 3D grafiky, animace, návrhových vzorů, zvuků a síťové komunikace v kontextu vývoje
počítačových her, stejně jako architektury herních engine a herního designu.
Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (01.02.2018)
|
|
||
Znalost láky prezentované na přednáškách včetně schopnosti nastínit techické řešení úloh probírané při praktických cvičeních. Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (01.02.2018)
|
|
||
2D hry: sprite-based animace, 2D kosterní animace, parallax scrolling, dlaždicové systémy, pixel art 3D hry: scéna, modely, kosterní animace, rigging 3D Rendering: shadery, stíny, částicové systémy, billboarding, screenspace efekty Zvuky: zvukové efekty, 3D zvuk, sound engine, kompozice zvuku Herní design, herní mechaniky Architektura herních engine, správa assetů Typy herních smyček. Návrhové vzory použivané při vývoji her Síťová komunikace a multiplayer Tvorba obsahu pro hry Poslední úprava: Töpfer Pavel, doc. RNDr., CSc. (01.02.2018)
|