Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Tématem přednášky jsou co nejrychlejší implementace realistických zobrazovacích systémů založených
zejména na rekurzivním sledování paprsku.
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
The topic of this lecture is real-time realistic rendering with focus to real-time ray-tracing.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: doc. Alexander Wilkie, Dr. (18.06.2019)
Hodnocení znalostí studenta probíhá prostřednictvím jediné zkoušky na konci kurzu. V průběhu této zkoušky mu bude položeno několik otázek z těch, které jsou na seznamu vzorových otázek k danému kurzu. Konečná známka je průměrem výsledků odpovědí na jednotlivé dotazy.
Poslední úprava: doc. Alexander Wilkie, Dr. (18.06.2019)
Evaluation of student knowledge is via a single exam after the course ends. During this exam, several of the questions listed in the document with sample questions for the course will be asked. The grade is the average of the performance on the individual questions.
Literatura -
Poslední úprava: doc. Alexander Wilkie, Dr. (18.04.2018)
Shirley, Realistic Ray Tracing
SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Shirley, Realistic Ray Tracing
SIGGRAPH 2006 Course State of the Art in Interactive Ray Tracing
Sylabus -
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
Přednáška se věnuje specifickým přístupům a technikám používaným při snaze o maximální
urychlení realistického zobrazení a globálního výpočtu osvětlení. Z několika metod realistického
zobrazení je největší pozornost věnována interaktivnímu rekurzivnímu sledování paprsku (Ray-tracing),
zejména různým urychlujícím technikám, obecnějším i specificky vyvinutým pro podporu ray-tracingu.
Poslední úprava: JUDr. Dana Macharová (13.02.2009)
This course discusses the technical specifics of ray tracing in general, and in particular
real time raytracing and global illumination. Consequently, the acceleration techniques
that are necessary for real-time ray-based image synthesis and GI are one of the core aspects